kommer ja klara dehär?

Godmorgon! vakna nu för 3:e gången imorse o denna gången tänkte jag gå upp, så tog av mej täcket och sen ba tog på mej de igen, haha orkar inte gå upp😂

Har så grymt ont i ryggen idag eftersom att jag legat på rygg hela natten, får ju inte ligga på mage eller sidan, så de är sjuukt jobbit, ska jag klara de i 2v till? - hoppas på det!

Men idag är jag hemma från skolan för mår inte bra asså, ont i magen så de är sjukt (typ mensvärk eller något) och känner mej bara allmänt dålig...
Just nu vill jag bara ha en slav...

Förut när ja vakna så hör jag att Charlie står o skriker utanför min dörr och vill komma in.. aww..
Konstigt att jag inte vaknat att tusen snap, sms från Siri, Robin hade ringt, men de hade jag inte ens märkt 😱

Och de va så sjuuukt onödigt att ja försökte mej på o duscha igår med, när jag inte fick och dessutom så skulle jag inte till skolan idag ändå liksom 😬
Har också sån jävla träningsvärk i armarna för körde verkligen all-in på gymmet igår o gjorde saker jag egentligen inte orkade, gav aldrig upp 🏆

Men nu ska jag försöka ta mej upp ur sängen o gå ner o äta frukost! 🍴
ni får en gammal bild för tänker inte fixa mej alls idag ❤️

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0