Bilderna & videorna från Rix FM Festival 2014 i Linköping!

Haha jaa.. bättre sent än aldrig, eller vad säger ni? 😉🙊 fick massor tid idag så jag orkade ladda upp alla videor osv, tar ju några timmar och den tiden har jag inte, men eftersom att jag varit hemma från skolan idag så hann jag det 👍 förra månaden (22 augusti) så var vi på Rix FM Festival i Linköping och här är några bilder (inte alla) jag tog! och videorna jag filmade: 😃
(alla videor är enda längst ner)!

Niclas Wahlgren & Basse:
 
Sheppard:
 
 
Albin, Mattias Andréasson (och Kristin Amparo):


 
Ulf Nilsson:
 
 
Niclas Wahlgren:
 
Vance Joy:
 
 
Eric Saade:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Amanda Fondell:
 
 
 
 
Niclas Wahlgren:
 
Darin:
 
 
 
 
#LängstframefterEricSaadedratt
 
Lite videor som jag filmade dåå:

Albin feat. Mattias Andréasson - "Moment 22"
 
 
Albin feat. Kristin Amparo & Mattias Andréasson - "Din Soldat"
 
 
Ulf Nilsson - "Long Gone"
 
 
Vance Joy - "Mess Is Mine"
 
 
Eric Saade - "Hotter Than Fire"
 
 
Eric Saade - "Take A Ride (Put 'Em In The Air)"
 
 
Eric Saade - "Popular" & "Hearts In The Air"
 
 
Amanda Fondell - ???
 
 
Amanda Fondell - "All This Way"
 
 
Amanda Fondell - "Keep The Love"
 
 
Darin - "Mamma Mia" & "Playing With Fire"
 
 
Darin - "Nobody Knows" , "En Apa Som Liknar Dej" & Ice Bucket Challenge!
 
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0