Vrf jag ej bloggat så mycket idag...

Nu verkligen mååste jag sova, är så trött... 😴😴  hoppas på inga mardrömmar inatt då.. och hoppas o få sovmorgon utan att bli störd av något som vanligt (jag syftar mest på dej Charlie)! som ni säkert märkt så har jag typ inte bloggat idag och det är för att jag ej kunnat då min surf varit slut och vårat hemmainternet har varit slut också, kom inte ens in på Facebook, Instagram, blogg.se eller något vilket har varit så sjuukt jobbigt..! men min bror låna ut hans internetgrej/simkort nyss till våran Reuter (heter de va?) så har Wi-Fi nu tackvare honom! Tack Danne, du räddar min kväll!! 👍👍
Eftersom att jag är så trött så kommer outfit-bilderna imorgon! Puss och godnatt!! 💋💋
Ameh, så jäkla söt.. 👇👇

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0