Dag 5

dag 1 - en bild på mej + 10 fakta om mej.
dag 2 - en bild på min förebild.
dag 3 – innehållet i min väska.
dag 4 – mina mål/drömmar/önskningar.
dag 5 – en låt som får mej att gråta.
dag 6 – typ av killar jag faller för.
dag 7 – vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
dag 8 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.
dag 9 – bild på det jag åt senast.
dag 10 – en bild på mej idag och vad jag hade på mej.
dag 11 – någonting jag oroar mej för.
dag 12 – en bild på ett ställe jag vart på.
dag 13 – en bild på mej själv för ett år sen.
dag 14 – senaste låten jag lyssnade på.
dag 15 – min favorit årstid och varför.
dag 16 – en person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
dag 17 – vad jag åt idag.
dag 18 – en bild på det jag köpte senast.
dag 19 – min favorit film.
dag 20 – en bild på min mobilbakgrund.
dag 21 – bild på det senaste jag drack.
dag 22 - någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
dag 23 – mitt favoritprogram och varför.
dag 24 – min favorithögtid.
 
 
Här är mina 20 låtar som får mej att gråta, för jag blir så ledsen utav dom! Vissa låtar får än känsligare än andra... många har förknippningar med saker... t.ex "For Love" med Agnes kan jag knappt lyssna på, får så ont i magen, för mycket minnen kring den låten..

Dom står inte i någon alls ordning! ♥️
 
 1) "Wrecking Ball" av Miley Cyrus
2) "Alive" av Linda Pritchard
3) "By The Grace Of God" av Katy Perry
4) "Wish You Were Here" av Avril Lavigne
5) "Hero" av Enrique Iglesias
6) "Without You I'm Nothing" av Eric Saade
7) "Broken-Hearted Girl" av Beyoncé
8) "For Love" av Agnes
9) "You're Not Sorry" av Taylor Swift
10) "The Last Time" av Jessica Lowndes
11) "Hurt" av Christina Aguilera
12) "Everytime" av Britney Spears
13) "Farewell" av Rihanna
14) "My Heart Will Go On" av Céline Dion
15) "Don't Speak" av No Doubt
16) "När Löven Faller" av Carola
17) "Om Du Var Här" av Barbados (Magnus)
18) "Thinking Of You" av Katy Perry
19) "When You're Gone" av Avril Lavigne
20) "Break Of Dawn" av Eric Saade
 

 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0