Bra dag i Linköping! 👌

Sitter nu o glor på gårdagens avsnitt av Paradise Hotel, fuck att gnäll-Saga är tillbaka igen ... 🙍 👎
Jag vaknade upp imorse med så jävla ont i halsen så jag följde inte med mamma till jobbet sen.. så varit hemma idag och kollat lite på Big Brother och sådär! sen efter 2 så kom mamma hem från jobbet så åkte vi o hämta upp Siri hemma hos henne och sen drog till Linköping för lite shopping!
Mamma bjöd oss på McDonalds, sen gick vi inne i gallerian hela dagen och åkte hem efter 7, sen lämna vi av Siri o åkte o handla lite 😊 så min shopping kommer att komma upp lite senare! 👍

Jag skulle ta lite bilder själv o de gick ju som de gick... 😆😆







/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0