Godmorgon!

Godmorgon! denna helgen har varit så bra, eller hela veckan har faktiskt varit sjukt bra om man säger så 👌
Jag är vaken ganska tidigt idag tycker ja, har försökt somna om sen jag vaknade halv 10 men det funkade inte så tänkte att jag tar o bloggar lite istället 😊 drömde om John Travolta inatt, haha😏
men gårdagen såg ut så att jag vaknade någon gång runt 2 (för mamma väckte mej) och sen så gick jag upp o åt mat, sen så skulle jag städa rummet... o gick upp o la mej i sängen istället med en Redbull och höll på med mobilen istället🙈 sen några timmar senare så städade jag, handlade lite med pappa, åt kvällsmat & drog till Bestie o snackade fredagen och kollade på "Bananer I Pyjamas" & "Nalle Har Ett Stort Blått Hus" , hahahah!!! vi började kolla på "Jessabelle" men valde o glo på barnfilm istället, haha! sen så somna vi båda 2 i soffan runt halv 2 och vaknade sen vid halv 5 eller nåt o gick upp o la oss 😊 så en rolig helg ändå tycker jag 😃👍
så idag blir det nog rätt lugnt, har lite huvudvärk o så..
men lite morgonhumor 😂😂👇👇



/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0