Vad jag tyckte ikväll...

Jag tyckte att alla var förvånadsvärt bra faktiskt, de va några som var dåliga, men fler bra än dåliga:) heja Sanna nu!!
Annars vill jag att Ukraina, Rumänien eller Danmark ska vinna:)
Var de förresten bara jag som reagerade på att Montenegro hade kopierat Rysslands vinnare år 2010 med skridskoåkaren på scenen?! Fastän Montenegro hade rullskridskor, men de skulle ju föreställa skridskor
 
Hoppas på Top 5:
1: Sanna Nielsen: Sverige
2: Basim: Danmark
3: Maria Yaremchuck: Ukraina
4: Paula Seling & OVI: Rumänien
5: Freaky Fortune feat. RiskyKidd: Grekland
 
De bästa ikväll:
Ukraina: Maria Yaremchuck
Vitryssland: Teo
Azerbadjan: Dilara Kazimiva
Rumänien: Paula Seling & OVI
Grekland: Freaky Fortune feat. RiskyKidd
 Österrike: Conchita Wurst
Tyskland: Elaiza
Sverige: Sanna Nielsen
 Ryssland: Tomalchevy Sisters
Italien: Emma
Finland: Softengine
Spanien: Ruth Lorenzo
Danmark: Basim
Storbritannien: Molly
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0