Om Mässan

Det var faktiskt jättekul på Mässan! Inte behövt äta någon lunch eftersom att man ätit så himla mycket, och det fanns ju verkligen MASSOR med bakelser, drycker, mat, osv osv! Här är lite bilder från Mässan, haha typ allt jag ätit, fast jag har ätit mer 🙊😏
Jag och Filip Fastén, typ vunnit "Årets Kock" 2014 eller 2013 eller nåt, varit med i teve, jag tog kort med honom bara för att han var så jävla snygg, ser lite ut som Kevin Walker , fast snyggare😇
Man skulle fånga alla pengarna när dom blåste runt därinne på en speciel tid, och tog man mer än 5st så vann man 2 color, så jag fick en av Josef 👍
Man fick ta aas god kyckling, precis nygjord och varm, men dock så varm så man knappt kunde äta den..😔
Våfflor👍
haha fick en hel jävla tårta hahahaha, har dock inte öppnat den än xd 🍰
Det bästa av allt!!
Ankkött & kycklingkött

Haha o de roliga var att allt var gratis och att man fick prova allt också, kostade dock inträde, tror ja, de va isf skolan som betalade 😊
Och detta var verkligen inte allt som jag provade, tog med mej massor lättdrycker hem också, haha xd
En tjej i 3:an: Kök tävlade och kom på andra plats 😃👏 de var drf vi var där, för att hon skulle tävla 😊

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0