Hur det gick igår...

Jag övningskörde ju som sagt för första gången igår, haha och från början så fick jag säkert 7-8 motorstopp när jag skulle starta bilen och dra upp kopplingen sakta, haha 🙈🙊 men sen så var jag igång och de gick hur bra som helst, trodde inte de skulle vara så himla lätt, och kul som fan vare oxå👍 hade pappa bredvid mej och han var hur bra som helst på att förklara osv!😊 och jag testade på att stanna också, från början så bromsade jag väldigt hårt men de blev bättre o bättre sen :) sen så tog vi matpaus osv! Sen så ville jag köra igen, så jag körde väldigt långt till slutet på vägen där stora vägen börjar, sen körde pappa på stora vägen till ett annat ställe och därifrån körde jag hem och hämtade mina grejer för skulle till bestie, och då körde jag hela vägen upp till henne :) o jag mötte bilar och blinkade osv😃 är så himla glad!! Jag körde i 50km/h som högst😏 och sen så körde jag i växel 1, 2 och 3 och de gick också jättebra :) Fick också beröm för att jag höll mej på min sida av vägen också :D Längtar redan tills ikv då jag ska köra igen 🚘
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0