Godmorgon!

Hej! Sitter nu på bussen påväg mot skolan :) skulle bloggat igårkväll egentligen, men var så trött för de blev rätt sent..  så gör det nu😊 igår så var jag ju hos tandläkaren, de gick bra och jag fick en ny tid den 4 juni igen.. och sen så körde jag ju lite igår, testade våran andra bil istället, och den va mkt svårare, vi körde typ likadant som sist bara att jag körde på stora vägen ist :) och sen så satt de en söt liten räv på vägen igår också , dock med skadat bakben 😔🐺 
Mamma hittade förresten lite nerpackade kläder igår också, och denna kjolen hade jag typ i 5-6:an eller nåt och har legat efter den i flera år, haha lite förvånad över att jag kan ha den fortfarande dock 😆

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0