Bloggat mycket om...

Nu ska jag sova, sorry att jag inte bloggat om mej själv så mycket i helgen, de var ju Eurovision, så de tog typ all min tid här på bloggen, som ni kan se så är hela första sidan på bloggen bara om Eurovision, haha 😳🙊
Men nu blire om meej igen👍 ni får "dagens outfit"-bilder imorgon osv!😊
Förresten så gick de verkligen aas bra förut när jag körde, inte ett enda motorstopp eller problem att starta eller stanna bilen, såå glaad!! 😃😃
Och jag tänkte på en sak förut när jag kollade på 90210 att folk/skådespelare som är med där bara försvinner och dom säger inte direkt vart dom tar vägen?! t.ex Ryan & Debbie, fick reda på att dom bodde i Paris i detta avsnittet, ingen har sagt ens att dom flyttat? och Jen kom tillbaka från att ha bott i Paris också, och i senaste avsnittet hon var med så flyttade hon precis tillbaka till Beverly Hills?? Och Teddy? jasså han är på tennisturnering, och Annie & Dixons pappa hade flyttat?? och Ethan bara spårlöst försvann efter första säsongen ?😦 och så många fler, aja..
Nu blire o sova! Puss💋💋

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0