OMG?! Enrique Iglesias pappa har ALDRIG träffat Enriques flickvän?! NÅGONSIN?!

Enrique Iglesias gömmer flickvännen för sin pappa!
Enrique, 38 och hans flickvän Anna Kournikova, 32 har varit ihop i 12 år och hon har ännu inte träffat Enriques pappa, Julio Iglesias, 70.
"Jag måste säga sanningen, jag har aldrig träffat Anna. Ja, min fru, mina barn och hans bröder har gjort det. Men jag har aldrig träffat henne. Nej, nej, aldrig. Jag vet inte varför, mina barn är väldigt självständiga och det är svårt att träffa Enrique för han är överallt i världen. Men Anna är väldigt vacker, de har bra smak, mina barn" berättar Julio Iglesias till Mirror.
Han menar också att Enrique inte haft det lätt, som gått i sin fars fotspår. "Det är inte lätt att följa i samma fotspår som sin far. Men Enriques musik är väldigt annorlunda mot min. Jag behöver inte säga om jag gillar det eller inte. Han klarar sej bra, är en smart kille och väldigt charmig" fortsätter Julio. Charmen har han ärvt från sin far, som gjort sej känd som en riktig kvinnotjusare, men han menar att de dagarna är över. "Jag har varit med så många vackra kvinnor i mitt liv. Jag har älskat och respekterat kvinnor sen jag var 15 år gammal. Men tro mej, efter 45 år tror jag mer än något annat att jag är artist" säger Julio Iglesias.


/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0