Sjuk...

Igår så fick jag så jävla ont i halsen och i högra delen av nacken, vakna upp imorse med huvudvärk, ont i halsen och ont i båda sidorna av nacken.. tog en Ipren och gick jag upp o sminkade mej, sen så drog vi till Linköping och shoppade, sen när vi kom hem så började jag må jätteilla och de vanliga från imorse, så fick knappt i mej någon mat.. senare runt halv 8 så började jag må verkligen sjuukt illa så var riktigt nära på att jag spydde, men de gick inte, tog en Ipren och la mej i sängen igen med jättemycket kläder eftersom att jag fryser så sjukt mycket fastän jag är jättevarm, jag och Bestie kollade på "Carrie" (en ny film som jag fick på posten idag) , fastän den va inte jättebra, men hade sina tillfällen såklart. Är för den delen också jätteöm på hela kroppen, känns som blåmärken överallt så att det gör ont bara jag nuddar något..:(
Och kan knappt vända mej om för spyr nästan då.. mår verkligen skit!! hur ska jag kunna sova med världens huvudvärk och illamående och allt de där som jag tidigare sa...?! kunde inte sluta gråta förut... de är så jävla hemskt att vara sjuk alltså!! hoppas verkligen jag mår bättre imorgon!! 👍👍
En bild ifrån idag!
bara 3e gången jag använder denna klänningen, de var den jag hade på mormors begravning för ca 1 år sen..

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0