Glad midsommar alla!

Hej, sorry för att det kommer typ 4 inlägg på samma gång nu, men eftersom att jag måste blogga från datorn nu så får det tyvärr bli så... men har ringt och mailat till kundservice på blogg.se nu, och dom visste inte ens om att appen var borta? så får se vad jag får för mailsvar med eftersom att det är mailen som jobbar med apparna osv, han jag ringde jobbade med något annat och kunde inte göra något åt det dock.. hoppas den kommer tillbaka idag! Det är sjuukt jobbigt att inte kunna blogga från min telefon.. fåse om jag hinner lägga in bilder innan vi åker sen! Hoppas ni får en bra midsommar iallafall! Nu ska jag fixa mej eftersom att jag ska vara klar om ca 1,5 timmar! Puss! <3
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0