Bästa dagen!☺️

Ligger nu i sängen och kollar film, dagen idag har varit såååå jääävla bra!! Fick sovmorgon till tio i sju imorse iallafall☺️👍 började skolan klockan 10 idag, och direkt när vi kom dit så hade vi ett litet "möte" inför studentmiddagen som vi ska hålla i imorn, sen så räknade jag stolar med Josef i matsalen, sen så bärde Erik och jag stolar osv😊 sen vare lunch, efter det så gick Siri o jag runt i hela skolan i 2 timmar till alla linjer och frågade och hämtade dekoration till borden (alla linjer ska ha något speciellt från deras program på borden), så har bärt hammare, skiftnyckel och allt vad de heter idag xd ... så att de va kul o se hur de ser ut på alla linjer☺️ sen så gick vi tillbaka och pratade lite med alla i klassen o lärarn, sen slutade vi:) sen så hämtade mamma mej o vi åkte hem o kollade på "Arga Snickaren" på TV4 Play, sen vid typ kvart i 5 så åkte vi till stan och handlade lite och var hemma efter 7 nån gång🙊
Då åt vi mat o jag duschade, packade och sen så åkte jag till min bästis😃
Tog en bild i skolan idag som jag skulle lagt in egentligen, men råkade ta bort den förut så ni får en gamma bild.

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0