Godmorgon!

Hej! Känns så konstigt att vara tillbaka i skolan igen efter så länge som ledig. Imorse vaknade jag av mitt första larm vid 5 i 5 (brukar annars stänga av de i sömnen), var jättepigg också!
Och kom till skolan, går till cafeterian, sätter upp datorn och datasladden o allt och hörlurarna slutar funka, jag tar ner allt i dataväskan igen o går tillbaka till skåpet, för vet att jag alltid har ett par hörlurar där i. Kommer dit och dom ligger inte där, kom på att hah lånade ut dom.... men nu funkar dom igen och har satt upp allt igen. Men ser nu att dom har bytt internetkoden så måste gå fram o hämta lappen som den står på .. :)

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0