Världens gulligaste!! 😍😍

Skulle nu precis upp o städa rummet o så ligger denna sötnosen där o bara är sötast i världen!! Haha då tänker jag inte städa längre, kan ju inte ta bort honom från sängen, haha, min älskling.. så ligger nu bredvid honom istället ☺️ kom precis hem från stan, har först varit på körkortsteori och sen så gick jag på stan o kollade lite, o så börja de as regna, o då köpte jag ett paraply så slutade de regna sen.. 😳😒 sen så hämtade farmor mej i stan så åkte vi hem till henne o åt lunch och fikade lite ☺️ sen hämtade mamma mej så handlade vi lite o nu så är jag hemma hos min Gustis ❤️❤️
Vann förresten en körlektion på körskolan idag 😃👍



/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0