Min dag

Nu ligger jag i sängen, precis kollat på film:)
Idag så har jag varit i skolan, slutade 13.15 o då så gick Siri o jag ner lite på stan sen så gick jag tillbaka till skolan o satt där i 10 min, sen gick jag ner till stan igen o centralen :) satt snett emot sjukt snygga Johan Palm idag på hemvägen på tåget 👍👍🙊 sen vare bara hem o städa o hjälpa mamma osv , eftersom att vi ska ha fest imorgon så har vi, ja då mest mina föräldrar slitit ihjäl sej för att fixa allt i huset & maten osv! Jag har förresten gjort om jättemkt på min byrå idag där jag har mina smycken osv, tagit dän allt o lagt upp om allt och sorterat som fan, så nu är det jättefint!:)

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0