Har sån otur...

Jag går upp tjugo över 5 varje morgon, men de har blivit dåligt med de på senaste eftersom att jag har börjat att försova mej hela tiden o de börjar bli jävligt irriterande nu!! För imorse så vaknade jag 06.08 och hade 14 missade samtal utav mamma, och jag hade inte hört dom liksom?!😨 de är ju bara helt sjukt, och har ca
20-25 larm också som jag heller inte hört.. ! så fick följa med mamma till jobbet för att fixa färdigt mej där, sen så skjutsade hon mej till skolan! (har ju inte sovit hemma denna vecka som ni säkert redan förstått). men inatt blire en natt hemma så nu ska jag fan vakna imorgon!

Ni ser ju liksom på dom andra dagarna att jag även har missade samtal från mamma då också, men imorse var de riktigt länge jag försov mej med..

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0