Godnatt!

Nu blir det o sova😴 fick sovmorgon idag till klockan 7 (woo🎊🎉🎉) för då hämtade mamma mej hos bestie och skjutsade hem mej, så då sminkade jag mej osv! :) sen tjugo över 10 så hämtade pappa mej o skjutsade in mej till skolan:) då åt vi lunch, sen vid 11 så åkte vi i klassen + 2 lärare till Huskvarna/Jönköping, o de tog en timma:) så vi var på något kafferosteri o lyssnade på en kille som pratade om hur man rostade kaffe i 3 timmar (hjälp hur orkar människan ..🔫 !) , kommer inte riktigt ihåg vad han pratade om för hörde knappt vad han sa, haha:) och så testade vi kaffe, o jag som verkligen avskyr kaffe, verkligen usch..☕️😷
Vi åkte hem vid halv 3 o var hemma halv 4, o då hämtade mamma mej, sen åkte vi o hämtade mitt Nellypaket o jag ivrig som fan rev upp alla förpackningar o prövade alla 👗
men nublir det o sova! Puss & godnatt!💋
Fina Gustav solade lite herromdan, aww den lilla gullisen!! 😽

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0