De jag beställt!

De som jag har beställt från Nelly.com har kommit idag, de va dock lite besvikelse på vissa grejer som man ej såg när man beställde dom...
Kjol med tyg över: 149kr
Diss: alldeles för lång..
 
Body: 74kr
Diss: dom visade dock inte på bilden att de va en body, utan dom visade att de va ett linne med byxor man kunde köpa till, så kommer att använda den som ett linne eftersom att den är as snygg som det
 
Linne: 100kr
(ps! den är inte så kort, de ser ut som en topp på bilden xd)
 
Tröja: 125kr
Hiss: aaas skön!!
 
Linne: 149kr
 
Klänning: 119kr
 
Klänning: 149kr
 
Klänning: 119kr
Hiss: ääälskar klänningen!! Så jäävla fin och as skön!! Min favorit från de jag beställde!! :)
 
Klänning: 59kr
Diss: aas genomskinlig som dom heller inte visade på bilden .. så man måste ha något under, undra om man kan ha en vit klänning under? ska testa det sen

Min favoritklänning på😊👗
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0