Dålig morgon!

Morgonen började med att jag vaknade as trött i sängen, orkade inte gå upp. Gick upp o fixade mej och det gick bra! Sen skulle pappa skjutsa mej till tåget och det ska komma 18 över och ingen står där man går på utan framme vid bussarna och han släpper av mej 16 över och jag står och väntar där för att tåget var inställt från Motala. Det var verkligen skiit kallt ute!! bussen kom typ 35 och sen så fick jag ingen plats på den kalla bussen heller, så står upp hela vägen till Mjölby. Busschauffören släppte av dom som går på Kungshöga aas långt från deras skola så dom fick gå säkert en kvart till skolan :o sen tvärnitar busschauffören när han ska stanna (hallå det finns folk som fortfarande står upp?!) sen så får man va riktigt jävla snabb om man ska gå av för han stängde dörrarna direkt :o!!
Och han som satt bredvid mej typ missade tåget till Linköping sa han och bussen stannade värsta långt fram vid stationen , sen så gick jag nedåt och gick på bussen som går till skolan, fick en plats faktiskt!! Sen kom jag till skolan och jag kom på att jag tappat bort mitt passerkort igår till omklädningsrummet (där mitt skåp är). Jag gick till caféterian och det va några före mej, sen så fick jag låna hon som jobbar i caféterians passerkort så jag kunde gå till mitt skåp, wohoo mitt passerkort låg där!! Hämtade gympakläderna och gick tbx och lämnade hennes passerkort, sen till gympan och bytte om, kom 20 min försent. Jag har också världens svåraste skor på mej, behöver ett skohorn annars funkar det typ inte att ta på dom.
Efter gympan så skulle jag ta på mej dom och skadade mina fingrar sjukt mycket när jag använde dom som skohorn. Jag brukar alltid ha ett litet skohorn med mej i väskan egentligen, men kollade inte. Skulle fixa håret och tar fram grejerna ur väskan , och vad ligger då där?! MITT JÄVLA SKOHORN!!!

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0