Varmt + om praktiken!

Shit så varmt det är, och jag som sitter här alldeles påklädd, det bara sticker på mej pga att det är så varmt.. har inga solglasögon med mej heller..
Jaha, då var praktiken slut då, känns som att jag har varit där längre än en vecka bara, har haft det jättebra iallafall!
Nästa vecka så är det Vegetariska i skolan då, shit så tråkigt..
Förresten så har Jonas Gardell bott på vårt hotell från onsdags (tror jag att det var) och ska hem imorgon, han var nere i restaurangen igår och åt mat, jag tog ingen beställning av honom för de var det en annan servitör som gärna gjorde ist ;) men han frågade mej vart toan var och sen idag vid frukosten så var han nere, men tog med sej frukost och gick upp på sitt rum :) jag kunde nog fan inte haft det bättre, bästa praktiken, helt klart! Och har fått så många komplimanger osv , t.ex att jag var fin och söt, haha (A)
Nu väntar jag bara på tåget, ska inte missa det den här gången..:)
Justifan det är ju fredag idag, det glömmer man lätt!! ;)

/love juliiamariahh


Kommentarer
Postat av: Elin Pedersen

Var har du praktik? :)

Svar: ja :)
Juliiamariahh

2013-05-20 @ 10:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0