Khloe Kardashian står upp för Kim Kardashian efter viktmobbningen: "Jag vet hur det känns!"

Kim Kardashian har tagit emot ständig viktkritik under hela sin graviditet "Det finns fortfarande människor, som uppenbarligen inte vet hur en graviditet fungerar, som fortsätter att mobba Kim för sin växande kropp. Nu talar realitystjärnans lillasyster Khloe Kardashian ut om situationen och tar sin syster i försvar: "Jag har alltid blivit kritiserad för min vikt. Så jag vet hur hon känner sej."

Khloe fortsätter:" En dag kom hon till mitt hus och beklagade sej... eller hon klagade inte, hon bara tala om hur sårad hon var och sa 'Jag kan inte kontrollera det, jag är gravid, ett barn växer inuti mej, vad vill de att jag ska göra?'. Och jag berättade för Kim att jag tyckte att hon var stark och så vacker. Jag tycker det är fel att kritisera någon för ens vikt, speciellt när personen är gravid. Jag ville att hon skulle veta hur mycket jag älskar henne när hon lämnade mitt hus."

Kim har tidigare talat ut om sin kamp med att se bra ut under graviditeten och att de orättvisa kommentarerna tar hårt på henne.
Källa: Posh24

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0