Visste du att... Robin Stjernberg & Eric Saade har varit med i samma band?

 
Visste du att Robin Stjernberg också var med i What's Up förut?
Kommer ni ihåg ett inlägg jag la in i december förra året om att Eric Saade var med i What's Up och de 3 killarna i bandet la ner bandet utan att säga något till Eric och Eric fortsatte jobba med producenten och blev känd och inte killarna. En av dom 3 killarna var ju Robin Stjernberg, det visste inte jag :o
Fick precis reda på det nu när jag kollar på repsisen av Melodifestivalen - andra chansen
Här har ni det inlägget om ni inte kommer ihåg!
 
Robin är längst fram till höger
(till vänster Eric Saade)
 
Inlägget jag skrev då:
 
 
haha låten xD
 
 
 
Förstod vrf guppen las ner..
 
 
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0