Madonnas bror är hemlös: Hon bryr sej inte alls

Tidigare i veckan avslöjades det att Madonna blivit dollarmiljardär.
För hennes bror är verkligheten en annan.
Anthony Ciccone är hemlös i norra Michigan, söker skydd under snöklädda broar och äter sånt som andra slänger bort.

– Madonna bryr sej inte ett skit om jag lever eller dör. Hon lever i sin egen värld, säger 56-åringen i brittiska Daily Mail.
Madonna har byggt sin förmögenhet som världens bäst säljande kvinnlig rockartist genom tiderna.
Medan hon kan köpa allt hon önskar kan Anthony knappt köpa något.
Men någon hjälp från sin berömda syster väntar han inte.
– Jag älskade henne aldrig. Hon älskade aldrig mej. Vi har aldrig älskat varandra, säger han.
Men det är inte bara Madonna som lämnat honom att försöka överleva den iskalla vintern utan hjälp. Hans andra familjemedlemmar försköt honom efter att han för snart tre år sen hittats berusad på släktens vingård i Grand Traverse Bay.
– Min pappa skulle vara glad om jag frös ihjäl. Då skulle han inte behöva oroa sej för mej längre. Han är av den gamla stammen. Han växte upp under depressionen.
På frågan hur Anthony hamnat i den här situationen, säger han:
– Jag har ingen familj som hjälper till. När brickorna faller finns det ingen backup. Vad skulle du göra under såna omständigheter, när familjen övergett dig helt?
Anthony vägrar inse att han har alkoholproblem och vill inte veta av avvänjning.
– Jag är en människa. Alkoholist är bara en etikett. Jag gillar det inte. Jag behöver inte hjärnkirurgi. Jag behöver bara kärlek och omtanke från släkt och vänner.
Källa: Aftonbladet

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0