Lindsay Lohans pappa tror hon kommer vara död inom ett år!

Lindsay Lohans pappa Michael Lohan börjar bli desperat när det kommer till att få hjälp att hjälpa hans dotter - annars är han rädd för att hon kommer att dö vid 27 års ålder. Han fasar att hon kommer bli medlem i den ökända "27 Club", som består av stjärnor som dött när de var 27 år gamla, som Amy Winehouse och Kurt Cobain.

"Jag vill inte att det händer min dotter" . Lindsay fyller 27 i juli. Hur många andra har inte dött i den åldern av överdoser? Det är en rädsla jag inte blir av med. Jag sitter alltid och väntar vid telefonen", sa Michael i en intervju enligt Contactmusic.

"Det gick fel för Lindsay när jag skilde mej från Dina (hennes mamma), så självklart känner jag mig skyldig", fortsatte han. Lindsay står nu inför tre månaders rehab som hon blivit dömd till i domstol.
Källa: Posh24

 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0