Lite bilder!

Bilderna från festen i lördags med släkten på pappas sida!
Vi körde 5-kamp och jag delade in lagen:)
Pappas idé allting med 5-kampen, haha ja han har sina idéer :)
 
 Min faster Ina kör grävmaskin i pappas 5-kamp
 
Min kusin Ida och hunden Lisa
 
Min bror Daniel och Ida
 
Min farbror Micke och Ida
 
Ida och Daniels bil
 
 
 
Ida
 
Kusinerna Jenny och Jonna
 
Min farbrors sambo Lena och Jonnas pojkvän Linus
 
Min bror Daniel och min faster Ina
 
Jag och min farbror Micke
 
Min kusins flickvän Sarah och pappa
 
Pappa mäter stolt sitt staplande
 
Mina kusiner Ida och Andreas
 
Ida
 
 

Min kusin Anton kastar pil
 
Min faster Inas man, Ina och pappa grillar
 
Min bror Daniel (i bakgrunden, min farbror Tommy och Ida)
 
Anton badar i våran pool
 
Linus & Jonna
 
Anton
 
 
 
 
 
Ina och pappa
 
haha jani... pappa XD
 
Resultatet i 5-kampen, jag vann^^
 
Senare på kvällen:
Ina och Micke
 
Ida
 
 
 
Ida
 
Senare kom även min morbror Lelle och hans sambo Bitte och på bilden är det Bitte och Ina xD
 
 
 
Ina
 
Pappa och Lelle satte sej i våran bastu xD
 
Ina och Micke
 
Tack släkten för en trevlig kväll!!
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0