Godnatt!

Nu tänkte jag sova, sjukt tidigt, men ska försöka hinna med lite träning imorn bitti! Idag så vaknade jag runt halv 8 men somnade om igen och sen så vaknade jag klockan 10 typ med en av mina prydnadskuddar som jag kramade om, haha, vetifan varför xD sen jag höll på lite med mobilen osv , kollade Facebook och sånt, sen kom mamma in och frågade om jag var vaken och sånt, jag gick sen upp, satte på lite musik och pratade med mamma och sminkade mej och fixade iordning mej, dagen var tänkt egentligen att vi först skulle till pappas jobb, sen polisen och anmäla en sak, sen köpa McDonalds och sen hem, men så blev det inte, var nere på pappas jobb typ 3 gånger idag och väntade på en sak och så var vi på stan i gallerian i typ 10 minuter och sen MAXI och sen hos mina kusiner så fick träffa min kusin Ida lite, och sen runt 4 så var vi hemma med MacDonaldsen, haha så det blev som kvällsmat istället då fast det skulle varit min frukost och lunch xD
Sen så har jag varit med mina föräldrar typ hela dagen idag och var nere hos Lelle och Bitte förut med (min morbror och hans sambo). Sen så kollade vi på "Lotta På Liseberg" och en film efteråt:) nu ligger jag i sängen och ska spela SongPop innan jag ska sova! Ingen katt som ska sova bredvid mej inatt som igår då våran svarta katt sov bredvid mej:)
Tog några bilder på Gustav idag när han sov :)

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0