Fredagsoutfiten!

-ifrån fredags-
 
 
 
 
 
 
 
Sov inte hemma så var rätt stressad, därför bilderna vart så dåliga & suddiga. Den sista tog jag i skolan, vart inte så bra heller. Tog en i hissen med men den vart inte heller bra så den la jag inte ens in, eller den vart bra, men vänsterdelen av mitt hår vart inte bra, syntes typ inte så jag stuntar i att lägga in den...
skit att håret vart så då... :(
annars var håret JÄTTEBRA hela dagen faktiskt, och när jag fixade om det typ 3-4 gnr så vart det jättebra också, och det höll sej bra i snön som jag fick i håret med (y)
 
Linne: H&M
Jeans: JC
Halsband: Ur & Penn
Ring: Gina Tricot
Örhängen: Ur & Penn
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0