Datorn

Sitter nu vid min dator och hade nyss håltimma i en timma, börjar nästa lektion 10 över sen, så kan sitta i 10 min till sen går jag upp, behöver inget annat än datorn på lektionen, ska nog skriva färdigt min berättelse så den blir klar någon gång, kanske läraren skulle uppskatta, haha :) har engelska och sen svenska, slutar klockan 5 över 3 idag. Ska fråga läraren om jag kan få sluta kvart i 3 ist så jag hinner med min buss, det får jag nog för det får vi alltid för henne =) idag så ska jag inte alls göra mycket, ska hem sen efter och så kommer
nog Hanna eventuellt ikväll :)
saknar mitt sims lite nu när jag tänker efter :) är väldigt trött idag fast jag sov till 6 och sen så låg jag i sängen tills kvart i 7 imorse, det var as skönt! kan ha somnat några minuter mellan de, kändes dom de, aja skönt var det iallafall! sov hos Hanna inatt :) började 10 idag så mamma hämtade mej 7 hos hanna så följde jag med till hennes jobb och så såg ingen mej så jag sminkade mej där (mamma jobbar ju o lagar mat på ett dagis som ni säkert vet så hon hade hela övervåningen för sej själv imorse så jag kunde vara där).
Skriver senare igen, puss&kram! :)<3
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0