Mina grejer har kommit!

 
 
Och sen när mamma och jag stod och kollade på räkningen så började Gustav att kela med kartongen och bita i kanten av den och sen så bet han lite i kanten av min film och sen HELT PLÖTSLIGT så har han lagt sej liksom I kartongen!? XD
 
 
 
 
 
så söt <3

om någon är intresserad av vad jag köpte:
Grown Ups
What To Expect
Madonna: Celebration/Ultimate Greatest Hits
Jennifer's Body
Bröderna Karlsson
Hemma Bäst
Grease
I Know Who Killed Me
Katy Perry: Part Of Me The Movie
Bounty Hunter
Amusement
The Pusher: Blow Me And Run (Single)
Lena Philipsson: Lady Star (Single)
Kim Fransson: Knock Knock (Single)
Victoria Silvstedt: Girl On The Run (CD)
Linda Pritchard: Alice (CD)
 
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0