Lite om allt möjligt

Imorgon börjar skolan igen då, ska bli skönt att komma tbx till det vanliga igen, att få ha snygga kläder, ha smycken och allt igen (fick ju inte ha det förra gången i skolan eftersom att vi hade typ "praktik" i skolans restaurang). Hoppas de blir bra med nya klasserna nu då.. vi ska ju byta igen, vill ha tbx min gamla! fattar inte riktigt vrf man ska göra om?
Lovet har varit riktigt bra tycker jag:)
Jag kommer skriva mera om hur nästa vecka blir lite senare, tror jag. Fan vad jag älskar att det har kommit sol, känner fan för att ut & springa nu elr ut & gå, fåse om jag gör det sen. Vi ska fira pappas födelsedag idag eftersom att han inte var hemma igår på sin födelsedag, så det blir lite tårta osv :)
I helgen så kanske jag och Hanna ska nedåt i landet , beror på ;)

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0