Eric Saade i ångerfyllt brev: "Är Molly lycklig så är jag lycklig!"

När nyheten kom igår morse att Molly Sandén och Danny Saucedo blivit ett kärlekspar var det verkligen inte bara lyckönskningar som regnade över paret. Bland annat öppnade Mollys ex-pojkvän Eric Saade munnen, och kallade i stundens hetta paret för "Mediahoror". Men nu tar Eric sitt uttalande tillbaka, och ber om ursäkt att det misstolkats. "Jag kallade media för horor. Stor skillnad", skriver han i ett öppet brev. "Jag var uppenbart arg för att alla bombade mej med frågor". Han nämner också att han är glad för paret: "Är Molly lycklig så är jag lycklig"
Källa: Posh24

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0