Britney fejkar – vägrar sjunga live

"Nu uppges hon ha förlorat sitt miljonkontrakt i Las Vegas"

Britney Spears har förhandlat om ett långtidskontrakt i Las Vegas.
Men det föll på en punkt.
Stjärnan sjunger inte under sina liveframträdanden.

Det sensationella påståendet står en källa för med insyn i förhandlingarna.
Britneys team gjorde klart att sångerskan inte sjungit live förut – och inte har några planer på att börja nu.
Det ska vara likadant på hennes plattor.
I veckotidningen Star hävdar Murray Langston att det är hans dotter, Myah Marie, som fansen hör på några av Britneys största hits.

– Min dotter sjunger åt Britney. Sanningen är att Myah kan låta precis som henne. Det är lätt för henne.
Medan avslöjandet lär reta Britneys fans kan det komma som en chock också för den 31-åriga stjärnan.
– De vill inte att Myah ska träffa Britney. De tvingar min dotter att ta bakvägen in i studion för att de inte ska springa på varandra, säger Langston.
På Britneys album ”Femme Fatale” ska hans dotter ha sjungit på sju av låtarna.

– Myah fick bara 6 400 kronor per låt och får inga royalites. Det tycker jag är rätt sniket, säger han.
Han undrar om stjärnan är för frånvarande eller för lat för att förstå vad som pågår.
– Hon kanske bara kommer till studion, lägger sång och sticker. Hon kanske inte bryr sej.
Uppgifterna får stöd av rapparen Eves påstående nyligen. Hon uppgav att det inte är Britney som sjunger på will.i.am -hiten ”Scream & Shout”.

– Det är vad jag fått höra. Men jag vet inte, sa hon under en livesändning i tv.
– Det kan vara Britney, men jag har hört att det inte är det.
 
 Källa: Aftonbladet

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0