OMG OMG OMG!!!!

Typ min favoritlåt på "The Truth About Love"-skivan "True Love" har sjungits LIVE med Lily Rose Cooper (fd. Allen). Lily Rose Cooper har typ slutat som artist och har inte sjungit på en scen på hur många år som helst och helt plötsligt så ser jag en bild från framträdandet och blir jätteförvånad! Kollade nyss på det och det var ju från när Lily var gravid och hon fick ju barn för snart 4 månader sen, fan att jag missade det här! Och klänningen Lily har på sej la jag ju in bilder på från en gala hon var på (asså Lily hade klänningen på sej då). haha så sjukt illa xD
Även fast Lily inte kanske sjunger finast i världen just på det här liveframträdandet så vart jag tårögd och fick världens leende för det är så kul att se Lily så glad och se henne sjunga efter så lång tid på scenen!

 
 
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0