Godmorgon!

Hej! Nu så sitter jag helt färdigfixad för skolan :) Idag så blir det lätt den tråkigaste dagen i skolan.. tycker inte om tisdagar pga att det inte är typ någon lektion som jag tycker om då.. kommer idag till skolan och ska först ha servering, sen lunch, sen tråkig matte, hygien och sist livslära, låter väl som en kul dag va? (nope)!
Efter skolan idag så ska mamma hämta mej i skolan och så ska vi ner till stan och kolla mera på kläder och sen handla lite till ikväll eftersom att mamma fyller år idag! Kommer att skriva mer om det senare idag :) Det gick förresten väldigt bra på utvecklingssamtalet igår med, hade mest betyg över E i nästan alla ämnen :D jahopp... nu ska jag väcka till Hanna lite innan mamma hämtar mej:) jag skriver mera sen! Kram :)

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0