Gjorde nyss prov

Gjorde precis ett prov som handlade om griskött som jag var sjuk när dom gick igenom, så satt och kollade genom frågorna 5-10 minuter innan provet samtidigt som vi hade genomgång om annat, sen så fick jag provet och tror nog att jag nog nästan alla rätt, vet nu efter att jag råkade byta plats på två grejer men annars gick det as bra, fan vad glad jag är när en fredag börjar bra! :D
 
Och förresten så tänker Kim Kardashian bli riktigt fet som gravid eftersom att kunna kamma hem en viktnedgångsdeal med ett företag för miljoner när bebisen är född. Ju större hon ser ut på bild desto mer kommer hon att vara värd. Flera viktnedgångsföretag har redan visat sitt intresse för att jobba med realitystjärnan när hon är redo att komma i form igen.
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0