Lite olika

Hej! Sitter just nu på Hygien-lektionen och har precis gjort ett prov, tror det gick jävligt bra asså :D
Förresten så måste jag passa på o säga hur jävla sjukt mycket jag hatar kyla alltså! Det börjar bli så jävla kallt så jag typ dör ju fan.. det är as jobbigt liksom.. och idag var det tvunget att regna lite också och det håller på att bli mörkare, alltså jag tycker inte om dethär alls...
Snart så ska jag ha matlagning så ska snart börja byta om, vi börjar hel :)
Nu så ska jag bara sms:a Hanna som sover (hihi) , hoppas hon ej vaknar men måste ju berätta att jag inte kan sms:a på ca 2,5 timmar nu. Tänkte på det förut idag när jag satt i den kalla bussen att fan vad skolan sliter ut oss ungdomar egentligen, vissa dagar orkar man bara inte åka till skolan för att man är så jävla trött och man har för lite studiedagar och för kort helg, menar inget att jag hatar skolan för det gör jag absolut inte men jag hatar dom här tidiga mornana och de korta helgerna och jag går liksom till kl.4 två gånger i rad i veckan, fast mån och fre är ju iförsej väldigt korta så ska nog inte klaga. Dagens outfit får ni ist ikväll för hann inte imorse och Hanna: Lycka till idag ! :P

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0