Kändisnytt: Britney är ful!

 
alltså jag hade dödat fotografen om jag vore Britney! Kim var jätte fin och fin klänning oxå , inte din Britney..
 
 
men Britney har varit fin en gång i tiden med!
 

och förresten när man pratar om Kim Kardashian så vill jag bara säga att hon är jätte snyggt klädd! Hennes kille tycker hon ser "trachig" ut eller vad han sa till henne så han vill byta ut alla hennes kläder i garderoben till kläder han tycker är fina (:O ??) , ni kommer att få se det när nya säsongen av Kardashian börjar , jag tycker Kim alltid klär sej snyggt?! Hallå Kayne, kolla på dej själv ist! Niceiga brallor (not)!
 

Och när jag ändå tar upp det här med kändisarna så vill jag bara säga att Beyoncé var inte fin på denna bild! Hon brukar vara det annars..
 
En text om Britney Spears som jag läste på en tjejs blogg:

"ALLA vet Britney SPears är. Hennes låtar, framträdande och skandaler. Hon är en ikon. Top 5 genom pophistorien någonsin (efter Micheal Jackson, Madonna, Nivarna, U2) Men alla har ju hört Baby one more time, Oops!... I dit it agin, I love Rock ´n´ Roll, Toxic, Everytime, Gimme more, Pice of me, Womenzaier, If you seek amy, Radar, 3 ... kan rabla upp över 100 stycken.....
Men hennes uppträdander och låtar glömmer man aldrig. De jag stör mig på är att andra bara: Jag gillar inte henne men hon gör bra låtar, ofta du gillar den bitchen, hon suger!
Och jag frågar då: Vad är de som inte är bra med henne, Vad har hon gjort henne, Vad vet du om henne?
Då brukar de svar: jag vet inte. Så sluta döm folk efter allt du läser i pressen för 90 % där är lögn.
Hon är en otroligt stark och bra. Liksom hon har hållt på i över 12 (snart 13 år) och vart med om så jobbiga saker.
Hon är nästan den ända artisten i världen som har kommit tillbaka efter så mycket hemskheter. Britney är 80% av hela papparazzi världen. En bild på henne kan kan vara värld miljoner! De är helt sjuka sumor. De är som hon själv säger: De tälvar om vem som ska få den bästa bilden och tjäna en massa pengar.
Många säger.. Hon kan ju inte sjunga men liksom försök göra oops!... i dit it agin bättre om du ska sitta och klaga på hur dålig hon är och tjock. Hon får nästan ALDRIG bestämma. Varken vad hon ska ha på sig eller inte ens bestämma vad hon ska köpa för kläder. Men de är ju klart lite bestämmer hon. Hon gör de bästa musikvideorna. Så fort hon ska släppa ett nytt album är de otroligt många förväntningar av folk. De sägs att hon gör 1000 sitaps per dag för att hålla formen!!

BÄSTA: Att hon fortsätter göra de hon vill fast de går som de går. Hon älskar och uppträda och lever för de. Inget annat får hindra henne. Hennes musikvideor är nått specielt som inte andra har. De sticker ut i vår tid och blir ingen kopia av annat riktigt. När hon dansar ser de så himla enkelt ut och göra men de är sjukt svårt.
Låtarna är otroliga och de flesta är inte några såna där nakna låtar. Tycker att hon blir bättre och mognare och roligare och lyssna på.

DÅLIGA: Att hon aldrig sjunger LIVE. HAR ALLTID PLAYBACK. Även om hon ska stå/sitta stilla och ha en lugn låt ska de vara playback. Men de händer ju ibland att de blir LIVE men de är rätt sällan.

skulle kunna skriva 20 000 rader till men detta får nog räcka"

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0