Dagens outfit!

Godmorgon! Har precis ätit frukost (gröt) , funderar på att göra mej en tallrik till :) ska börja cykla/gå ner till vägen om ca 2 minuter, vet inte om jag ska gå istället så att inte håret blir fel..aja, börjar vid 10 idag :)
Här är dagens outfit!
 
ps: jag kanske ser lite konstig ut men det är p.g.a att jag har varit på jätte dåligt humör imorse och håret vart inte heller bra så därför jag gjorde så med håret, snyggare i verkligheten!
 


Tröja: gina
Jeans: JC


Halsband: Edblad (fick det av pappa iförrgår :D)

Ring: gina

Örhänge: Polen

Örhänge: fick det när jag var liten

Närbild på halsbandet :)
 
Hanna, du får lära mej lite frisyrer ist , du är ju bra på de ;)

bild på henne från mars-11
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0