Dagens outfit! - Tisdag

Hej! Tisdagsoutfiten från imorse då, sen när vi kom till skolan , redan andra lektionen så skulle vi ha matlagning (puh..) så då fick jag sätta upp håret och min spray tog slut igår så mitt hår såg jätte konstigt ut sen när jag släppte ut det, haha värsta vågigt och allt så fick ha uppsatt hår hela dagen istället, eller hade utsläppt ett tag men det såg ju förskräckligt ut!... så satte upp håret sen efter matte lektionen :) Tog tyvärr ingen bild då, tänkte faktiskt göra det och nu är det försent, har visserligen tofsen kvar på huvudet men är osminkad och allt -.-
 


Linne: h&m
Jeans: JC
 

Örhängen: ur & penn (?)
 

Ring: KappAhl
 

Halsband: KappAhl
(den fick iförsej lite konstiga färger på bilden.. men den är lila & guldig...)
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0