Trött som fan

Sitter just nu och tänkte skriva lite, sen så ska jag duscha, skulle tvättat håret bara men orkade inte eftersom att det är... jobbigt.. typ.. haha , och sen så är det bättre att tvätta av sminket i duschen så har man det klart sen oxå, ska nog bara lägga in "dagens outfit" och "dagens shopping" sen kolla på film tror jag, har ont i huvudet och sen så är jag så jävla trött oxå :( idag så var jag i skolan tills 3 då mamma hämtade mej så drog vi till Linköping och köpte ett par svarta skor till henne, sen så gick vi till IKEA och åt korv sen så handlade vi lite därinne, efter det så åkte vi till City Gross och handlade och jag har varit omogen typ hela tiden efter skolan, har varit så sjukt trött, fast omogen , det har mamma oxå varit, sen när vi kom hem så åt vi mat och sen kollade på "Halv 8 Hos Mej" , Motala vecka denna veckan (jag bor där). Aja, tror inte att jag har så mycket mer att säga om det faktiskt :)

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0