Sleep

Nu ligger jag i sängen (och har också gjort det ett tag med) och ska sova strax, ska upp tidigt imorn (som vanligt, 5.00). Imorn slutar jag 14.35 och sen så går bussen en kvart senare så blir perfekt imorn då, idag har varit en skit dag, varit arg och ledsen verkligen hela dagen, inte ledsen för något allvarligt, men har varit riktigt känslig idag och allt har gått fel. Orkar inte påminna mej om det men kan säga som så att jag satt och gjorde en sak i 2,5 timmar som det aldrig blev något av sen (shit!!) , aja, min skitdag det.. imorn efter skolan så ska mamma och jag handla och till kvällsmat imorn så blir det äntligen tagliatelle till kvällsmat (intressant för er att veta? - nej , inte ett skit xd).
Jani, glömde bort det sista jag skulle skriva om ni.. hmm, idag tog jag ingen "dagens outfit" så ni behöver inte vänta på den eller tro jag glömt bort det , men imorgon så kommer det en.. eller flera, hehe :) puss och kram på er sötisar!!

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0