Saknar mina naglar..

När jag började skolan så hade jag jätte långa naglar, för bara 2-3 veckor sen så började jag bita igen och riva av dom.. har alltid gjort det förut och nu har jag inte gjort det på några månader och fått långa naglar och nu så är de bara borta.. och sen så använder jag inte nagellack längre pga att jag inte får ha det i skolan. Annars är det tisdagar jag inte får ha det så jag kan ha de andra dagarna men nu har vi ju praktik också och då får jag ju inte ha det heller, det är skit tråkigt :( och lite pga av det som mina naglar försvunnit också.. kommer inte ens ihåg hur det är att ha långa naglar längre.. det var ju skit längesen sist ju, ska försöka spara igen, men när man nu har börjat bita/riva igen så är det så jävla svårt att sluta :(
 
Nytagen bild + gamla bilder<3
 
usch så korta de är.. :/
 
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0