Kändisnytt: Heidi Montag om sin dyra livsstil: "Jag är luspank i dag!"

Mr och Mrs. freakshow från "The Hills" , kanske bättre kända som Heidi Montag och Spencer Pratt, har blivit helt luspanka. Den tidigare realitystjärnan erkänner nu att hon har satt sprätt på "nästan 7 miljoner kronor" sen hon och maken blev kända. Nu vänder paret på varenda krona och de bor hos hans föräldrar - vilket får Heidi att önska att de hade varit smartare med pengarna.

"Jag har aldrig riktigt räknat, så jag är inte säker på hur mycket vi förlorat. Över 7 miljoner tror jag", avslöjade hon. "Jag saknar inte realityserien, jag saknar bara pengarna. Om vi hade sparat pengarna hade det varit bättre i dag".
(Källa: Posh24)
 
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0