Dagen

Idag så vaknade jag klockan 9.17 ca och låg i sängen tills 9.40 eftersom att jag spelade lite och så :) sen så gick jag ner så åt jag frukost med mamma och pappa sen så frågade mamma vad jag ville göra idag och då sa jag att jag ville åka till IKEA och så sminkade jag mej så åkte vi ca 12 och sen när vi kom dit så var vi inne på Telia och bytte mitt abordemang (som ej är klart än) eftersom att min räkning brukar ligga på närmare tusen spänn och mina föräldrar tycker det är jobbigt att betala varje månad.. :) sen så var vi på Glitter och sen på IKEA och kollade lite nya möbler till mitt rum sen + köpte lite som ni såg förut , sen var vi på Max sen på K-Rauta sen på Net On Net och köpte en ny dator till mina föräldrar och sen så var vi hemma vid halv 4 eller 5 tror jag och då så satte jag mej vid datorn, nu så kollar jag och min bror på TV4 film, det är "She's Tha Man" som film just nu. Jag har värsta mensvärk och har haft det sen vi var i Linköping, nästan hela tiden när vi var där, därför var det så skönt att bara sitta i sängarna där, har verkligen så sjukt ont + huvudvärk!!
Hade huvudvärk när jag vaknade imorse med det gick över sen men är nu tillbaka igen.. :(
Nu så ska jag ligga i soffan en stund tills det går över lite, sen så ska jag lägga upp mina grejer som jag köpte idag sen äta, skriver sen igen, kram! :)

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0