Sorry, sorry, sorry underbara ni!

 
Ber stort om ursäkt för de här 4 senaste tråkiga veckorna på min blogg! Har varit sämst på att uppdatera pga att jag inte har fått använda min mobil, inte kunnat fixa mej lika mkt (t.ex hår, kläder & smycken). Men från och med nästa vecka så blir allting normalt igen! Det kommer en ny kategori på bloggen ikväll också, den släpps 17.40!
Och denna veckan så är det jätte dålig täckning på praktiken! Försökte skriva imorse när jag åt frukost men fanns ingen täckning, så tyvärr! Ska också skriva lite om praktiken sen med! :)
ps: kommer att komma lite bilder på mej ibland också, inte bara "dagens outfit" .. eller ska försöka iallafall, puss älskar er! <3<3<3
 
Glöm int: 17.40 - ny kategori på bloggen!

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0