Sista praktiksdagen idag då...

Det var tråkigt att det bara var en vecka, men vill ändå att allt ska bli normalt igen med skolan och sånt igen, sluta tidigt, och få SITTA (haha). Veckan har varit bäst, den var nog bästa veckan på de här veckorna på den lilla "praktiken" som vi haft. Så himla trevliga killar som var i köket och allt! Det var skit bra, kunde inte varit på ett bättre ställe, tack min serveringslärare för att du fixade mej till en så bra praktikplats! Veckan har gått jätte fort och jag har lärt mej massor alltså, kunde inte laga mat eller göra någonting förut men känns som jag har utvecklats massor under den här veckan bara, och den veckan i skolan också då, men mera på praktiken, det var liksom olika varje dag och sånt.
Tack så mycket för allt! Kommer ofc att sakna det här, men kanske kommer tbx någon gång ^^
ps: fått längre naglar oxå!! ... om någon undrade, haha :)
Innan jag skulle gå in och jobba idag. Rocken får tvättas tills nästa vecka då jag har matlagningslektionen tror jag, va?
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0