Sista praktikdagen.. :(

Godmorgon! Sitter på bussen påväg till sista dagen på praktiken.. shit:(
Kommer sakna allt..
Imorse hörde jag inte mina larm, tror jag hade 7 och kommer ihåg de sista vid halv 6, var så jävla trött så måste ha stängt av dom i sömnen, det vart ju lite sent igår som sagt .. fick ju mina skivor igår, No Doubt's album har jag ju redan lyssnat alla låtar på så lyssnar på Christina Aguileras nya album "Lotus" , om ni ska köpa det, lyssna lite på det först då innan för låtarna är sådär, de flesta lugna, och det är så jävla tråkigt att lyssna på då.. hon blir nog inte så känd med detta albumet kan jag nog vara säker på tror jag nog , hon är nog lite "ute" som artist tror jag.. har inte kommit en ända låt som jag verkligen ÄLSKAR än och jag har ca 4 låtar kvar att lyssna på innan jag lyssnat på allihop, det brukar åtminstone vara 1 som man älskar ialf, och "Your Body" räknas inte :)

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0